Usługi i oferta

Kody rabatowe, promocje i kupony możesz znaleźć na dedykowanej podstronie tutaj. Nie publikujemy kodów promocyjnych na żadnej innej stronie niż nasza.

Szacunkowy czas realizacji zamówienia może wahać się od 10 minut do nawet kilku dni. Na szybkość realizacji wpływa wiele czynników takich jak dodatkowa opcja "błyskawiczna realizacja", "stopniowa realizacja", wykupiona ilość oraz aktualna ilość realizowanych zamówień (obciążenie serwisu). Aby maksymalnie skrócić czas realizacji zamówienia i skorzystać z priorytetowej realizacji podczas składania zamówienia wybierz opcję "błyskawiczna realizacja".

Dodatkowo płatna opcja „Prawdziwe Konta” to usługa premium, którą można włączyć podczas składania zamówienia. Dzięki niej klient otrzymuje usługę promocyjną przeprowadzoną przy użyciu kont prawdziwych użytkowników. Są to konta o podwyższonym standardzie, które posiadają własne zdjęcia, awatar, opis czy fanów. Konta tego typu są bardziej odporne na działania algorytmów weryfikujących rzetelność promocji.

Dodatkowo płatna opcja „Gwarancja Premium” to usługa premium, którą można włączyć podczas składania zamówienia. Dzięki niej klient otrzymuje wydłużony okres gwarancyjny do 60 dni na wypadek spadków spowodowanych zmianami w algorytmie. Gwarancja nie obejmuje jeżeli użytkownik celowo usuwa/zakłóca efekty promocji.

Jeżeli nie wiesz, od czego zacząć lub jaka usługa będzie najlepsza dla Ciebie. Po prostu skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązania dla Ciebie lub Twojej firmy. Wystarczy wypełnić bezpłatny formularz kontaktowy i poczekać na kontakt z naszej strony. Przygotowanie oferty nic nie kosztuje i nie musisz z niej skorzystać jeżeli nie spełni Twoich oczekiwań. Kompletnie nic nie ryzykujesz.

Obsługa serwisu

Za usługi na Wypromowani.pl zapłacisz wygodnie i bezpiecznie:

  • Przelewem błyskawicznym (Cashbill)
  • Kartą płatniczą (debetową/kredytową)
  • BLIK
  • Przelewem tradycyjnym (w dowolnej walucie) lub na poczcie
  • SMS
  • Kryptowalutami (Coinbase)
  • Wirtualną Skarbonką

Nie, konto nie jest wymagane do złożenia zamówienia. Przydaje się jednak jeżeli chcesz mieć wszystkie zamówienia w jednym miejscu lub po prostu chcesz śledzić postęp realizacji. Z poziomu moje konto ściągniesz też faktury i uzyskasz dostęp do ekskluzywnych zniżek tylko dla stałych klientów. Oprócz tego warto posiadać swoje konto, aby móc zgłaszać problemy techniczne jeżeli wystąpi jakiś problem podczas realizacji zamówienia. Konto można oczywiście w dowolnej chwili usunąć.

Oczywiście, że tak! Serwis Wypromowani.pl należy do spółki Aggressive Marketing Limited o numerze firmy (company id, odpowiednik NIP) 13010433, VAT: GB381158493. Znajdziesz nas tutaj 85 Great Portland Street, Londyn, W1W 7LT, Wielka Brytania.

Oczywiście, jak każda w pełni legalnie działająca firma wystawiamy normalne faktury, które mogą być kosztem uzyskania przychodu z tytułu promocji/reklamy w internecie. W przypadku osób prywatnych naliczamy podatek VAT w oparciu o kraj rozliczenia (np. Polska 23%, Wielka Brytania 20% itd.). W przypadku firm z aktywnym numerem VAT EU z zamówienia usuwamy doliczony VAT i stosujemy stawkę 0%. Firmy bez aktywnego numeru VAT EU rozliczamy tak samo jak klientów indywidualnych według kraju rozliczenia.

Pomoc techniczna

Ze względu na różną cenę usług i różne wymagania w stosunku do nich, nie ma możliwości zmiany ani przerwania realizacji, dopóki system sam nie wyrzuci komunikatu o błędzie. Jeżeli otrzymałeś e-mail, że z Twoim zamówieniem jest coś nie tak, możesz poprosić o zmianę usługi lub podać poprawny link albo zmienić ustawienia prywatności. Jeżeli będziesz chciał zmienić usługę na droższą będziesz musiał dopłacić różnicę, bądź wybrać mniejszą ilość.

Nie mamy możliwości usunięcia efektów kampanii na żadnym etapie zamówienia. Prosimy o przemyślane składanie zamówień.

Nie musisz zgłaszać problemów, nasz system sam zdiagnozuje usterkę i wyśle Ci komunikat o problemie z realizacją jeżeli zajdzie taka potrzeba. Jeżeli jednak nie chcesz czekać i od razu zgłosić problem ze swoim zamówieniem wypełnij formularz i skontaktuj się z supportem technicznym.