Usługi i oferta

1 Czy macie też inne usługi niż te na stronie?

Tak, mamy zdecydowanie większy dostęp do wszelkiego rodzaju usług promocyjnych w Mediach Społecznościowych, jednak nie publikujemy otwartego dostępu do wszystkich z nich. Część usług zarezerwowana jest dla naszych klientów indywidualnych a inne są zbyt niszowe, by publikować je na stronie. Jeżeli potrzebujesz promocji na Spotify, LinkedIn, Apple Music, Twitter, Soundcloud, Pinterest, Tumblr lub Twitch skontaktuj się z nami używając formularza dla oferty indywidualnej tutaj.

3 Ile trwa realizacja zamówienia?

Szacunkowy czas realizacji zamówienia może wahać się od 10 minut do nawet kilku dni. Na szybkość realizacji wpływa wiele czynników takich jak dodatkowa opcja "błyskawiczna realizacja", "stopniowa realizacja", wykupiona ilość oraz aktualna ilość realizowanych zamówień (obciążenie serwisu). Aby maksymalnie skrócić czas realizacji zamówienia i skorzystać z priorytetowej realizacji podczas składania zamówienia wybierz opcję "błyskawiczna realizacja".

5 Co daje opcja "Gwarancja Premium"?

Dodatkowo płatna opcja „Gwarancja Premium” to usługa premium, którą można włączyć podczas składania zamówienia. Dzięki niej klient otrzymuje wydłużony okres gwarancyjny do 60 dni na wypadek spadków spowodowanych zmianami w algorytmie. Gwarancja nie obejmuje jeżeli użytkownik celowo usuwa/zakłóca efekty promocji.

2 Gdzie znajdę kody rabatowe i promocje?

Nie publikujemy kodów rabatowych na naszej stronie ani żadnych stronach tego typu. Wszelkie promocje są przesyłane dla naszych stałych klientów drogą mailową lub są widoczne bezpośrednio z poziomu strony "moje konto". Warto więc założyć konto podczas składania zamówienia, aby nie przegapić rabatów sięgających nawet 50%!

4 Co daje opcja "Prawdziwe Konta"?

Dodatkowo płatna opcja „Prawdziwe Konta” to usługa premium, którą można włączyć podczas składania zamówienia. Dzięki niej klient otrzymuje usługę promocyjną przeprowadzoną przy użyciu kont prawdziwych użytkowników. Są to konta o podwyższonym standardzie, które posiadają własne zdjęcia, awatar, opis czy fanów. Konta tego typu są bardziej odporne na działania algorytmów weryfikujących rzetelność promocji.

6 Czy możecie przygotować dla mnie ofertę?

Jeżeli nie wiesz, od czego zacząć lub jaka usługa będzie najlepsza dla Ciebie. Po prostu skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązania dla Ciebie lub Twojej firmy. Wystarczy wypełnić bezpłatny formularz kontaktowy i poczekać na kontakt z naszej strony. Przygotowanie oferty nic nie kosztuje i nie musisz z niej skorzystać jeżeli nie spełni Twoich oczekiwań. Kompletnie nic nie ryzykujesz.

Obsługa serwisu

1 Jak kupić lajki na Wypromowani?

Przejdź na stronę kup lajki i wybierz interesującą Cię usługę. Dokładny opis i szczegóły odnośnie poprawnego linku do promocji znajdziesz bezpośrednio na stronie usługi. Zwróć na to uwagę, ponieważ część usług wymaga linku do profilu, inne linku do zdjęcia a jeszcze inne samej nazwy użytkownika. Wybierz ilość i dodatkowe opcje a dopiero potem wklej linki do promocji. Po poprawnym uzupełnieniu zobaczysz przycisk dodaj do koszyka, jest on widoczny jedynie po wprowadzeniu linków. Dodaj zamówienie do koszyka i opłać wybraną przez siebie metodą płatności. Dla wygody i szybkości polecamy płatności BLIK.

3 Czy muszę założyć konto?

Nie, konto nie jest wymagane do złożenia zamówienia. Przydaje się jednak jeżeli chcesz mieć wszystkie zamówienia w jednym miejscu lub po prostu chcesz śledzić postęp realizacji. Z poziomu moje konto ściągniesz też faktury i uzyskasz dostęp do ekskluzywnych zniżek tylko dla stałych klientów. Oprócz tego warto posiadać swoje konto, aby móc zgłaszać problemy techniczne jeżeli wystąpi jakiś problem podczas realizacji zamówienia. Konto można oczywiście w dowolnej chwili usunąć.

5 Czy wystawiacie faktury VAT?

Oczywiście, jak każda w pełni legalnie działająca firma wystawiamy normalne faktury, które mogą być kosztem uzyskania przychodu z tytułu promocji/reklamy w internecie. Naliczamy podatek VAT w wysokości 20%, ponieważ firma znajduje się na terytorium Wielkiej Brytanii.

2 Jakie są dostępne metody płatności?

Za usługi na Wypromowani.pl zapłacisz wygodnie i bezpiecznie:
  • Przelewem błyskawicznym (Cashbill)
  • Kartą płatniczą
  • BLIK
  • Przelewem tradycyjnym lub na poczcie
  • SMS (już wkrótce)
  • PSC (już wkrótce)

4 Czy jesteście firmą?

Oczywiście, że tak! Serwis Wypromowani.pl należy do spółki Aggressive Marketing Limited o numerze firmy (company id, odpowiednik NIP) 13010433. Znajdziesz nas tutaj 85 Great Portland Street, Londyn, W1W 7LT, Wielka Brytania.
left_bottom_02left_bottom_01
right_bottom_02right_bottom_01

Pomoc techniczna

1 Co jeżeli podam zły link do promocji?

Jeżeli nasz system wykryje problem z Twoim zamówieniem, taki jak zły link czy problem z ustawieniami prywatności otrzymasz stosownego maila z prośbą o kontakt z supportem technicznym. Nasz pracownik zdiagnozuje dokładnie źródło problemu i poprosi Cię o poprawny link lub zmianę ustawień prywatności. Wówczas dopiero wtedy będzie możliwość zmiany linku. Dopóki system nie wyrzuci błędu, a Ty zorientujesz się, że wprowadziłeś nieprawidłowy link nie ma możliwości wprowadzenia jakichkolwiek zmian.

3 Czy możecie usunąć lajki?

Nie mamy możliwości usunięcia efektów kampanii na żadnym etapie zamówienia. Prosimy o przemyślane składanie zamówień.

2 Czy mogę zamienić usługę po starcie realizacji?

Ze względu na różną cenę usług i różne wymagania w stosunku do nich, nie ma możliwości zmiany ani przerwania realizacji, dopóki system sam nie wyrzuci komunikatu o błędzie. Jeżeli otrzymałeś e-mail, że z Twoim zamówieniem jest coś nie tak, możesz poprosić o zmianę usługi lub podać poprawny link albo zmienić ustawienia prywatności. Jeżeli będziesz chciał zmienić usługę na droższą będziesz musiał dopłacić różnicę, bądź wybrać mniejszą ilość.

4 Jak mogę zgłosić problem?

Nie musisz zgłaszać problemów, nasz system sam zdiagnozuje usterkę i wyśle Ci komunikat o problemie z realizacją jeżeli zajdzie taka potrzeba. Jeżeli jednak nie chcesz czekać i od razu zgłosić problem ze swoim zamówieniem wypełnij formularz i skontaktuj się z supportem technicznym.