Agencja reklamowa Facebook
Jesteśmy doświadczoną firmą, która od 2014 roku przeprowadziła tysiące kampanii promocyjnych dla firm z całej Polski. Dzięki taniej reklamie na Facebooku pomogliśmy wielu małym firmom zarobić pierwsze pieniądze, zdobyć polubienia strony, a nawet poprawić ich opinie na Facebooku. Niezależnie od tego czy zależy Ci na ogromnej kampanii, czy chcesz dopiero zobaczyć jak to działa to wierzymy, że pomożemy Ci osiągnąć cel. Dlaczego warto skorzystać z naszych usług reklamowych na Facebooku?
- Nie musisz eksperymentować przy tworzeniu reklam
- Znajdziemy dla Ciebie idealną grupę docelową
- Stworzymy reklamy, które przynoszą zysk
Ocena klientów:
Korzyści reklamy na Facebooku
Mimo że na Facebooku można ustawić aż 11 celów reklamowych, wszystkie poniekąd sprowadzają się do generowania przychodów, czyli konwersji.
Platforma, a dokładniej cała sieć, jaką jest Facebook, Instagram, Messenger i WhatsApp pozwala tworzyć naprawdę skuteczne i relatywnie tanie reklamy.
Ogromna baza użytkowników i danych o tym co lubią, niekoniecznie przez lajki na Facebooku, ale za sprawą złożonego algorytmu pozyskiwania danych sprawia, że jest to miejsce wręcz idealne dla reklamodawców.
Facebook jest szczególnie istotny dla sklepów internetowych, ponieważ umożliwia ustawienie maksymalnej kwoty, jaką możemy zapłacić za jednego klienta.
Jest to bardzo pomocne i pozwala uniknąć nieopłacalnych reklam, a także buduje społeczność do remarketingu, ponieważ klienci mogą zostawić komentarze na fb pod Twoją reklamą.
Jak widzisz, reklamy na Facebooku po prostu się opłacają, a ich model biznesowy polega na tym, by klient chciał wydać więcej.
Zwiększając budżet, otrzymujesz więcej klientów i zarabiasz jeszcze więcej.
Większa sprzedaż produktów i usług
Dodatkowy ruch na stronie internetowej
Odwiedziny w lokalu
Rozpoznawalność marki
Zaawansowane targetowanie reklam
Szybkie efekty i niski koszt pozyskania klienta
Przetestuj swoją stronę Internetową
Jak określić cel kampanii
Pierwszym krokiem do stworzenia skutecznej reklamy na Facebooku jest dokładne określenie celu kampanii, czyli tego czego oczekujemy od naszych reklam. Nie jest to wcale takie oczywiste, ponieważ na Facebooku znajdziemy aż 11 różnych celów, które możemy zastosować przy tworzeniu naszej reklamy.
Najpopularniejszy z nich to oczywiście konwersje, czyli potocznie sprzedaż. Ma on świetne zastosowanie dla sklepów internetowych, ponieważ w ramach jego założeń Facebook podsuwa nam jedynie osoby chętnie dokonujące zakupów przez internet. Jeżeli jednak Twój sklep internetowy jest jeszcze nowy i nie wiesz kim są Twoi potencjalni klienci dobrym pomysłem okazuje się cel o nazwie “ruch”. Natomiast gdy posiadasz już jakieś obserwacje na Facebooku możesz także ich użyć do określenia precyzyjnej grupy odbiorczej, a także nowych potencjalnych klientów typu ang. look alike (wyglądający podobnie).
Jego założeniem jest pozyskanie jak największej ilości interakcji (wyświetleń i kliknięć) reklamy, aby sprawdzić, jak nasz sklep zachowuje się przy dużej ilości klientów. Następnie wystarczy znaleźć podobnych użytkowników do tych, którzy spędzili na naszej stronie internetowej np. najwięcej czasu, odwiedzili konkretną liczbę podstron lub dodali produkt do koszyka. Jak widzisz określenie prawidłowego celu kampanii wcale nie jest takie proste, dlatego zachęcamy do bezpłatnej rozmowy, podczas której wspólnie ustalimy najważniejsze aspekty.
Skorzystaj z usług agencji reklamowej
Porozmawiajmy o reklamie na Facebooku dla Twojej firmy. Wyślij bezpłatny formularz, aby dowiedzieć się więcej.
Proste i zrozumiałe raportowanie
Różne kreacje reklamy
Brak ukrytych kosztów
Co jeśli nie reklama na Facebooku?
Lista usług naszej firmy to znaczenie więcej niż tylko tworzenie reklam na Facebooku. Oferujemy również kompleksową pomoc z przygotowaniem grafiki, tesktów a nawet pozycjonowaniem stron internetowych. Dowiedz się co jeszcze możemy zrobić dla Twojej firmy.