TO PROSTE

Chcesz mieć większy
ruch na stronie?

Ponad 65% witryn w internecie nie jest całkowicie widocznych przez wyszukiwarki takie jak Google czy Bing.

Szereg prostych działań optymalizacyjnych mógłby dostarczyć im nawet 10 tysięcy użytkowników miesięcznie.

Ocena klientów:

pozycjonowanie stron internetowych wypromowani

BEZPŁATNIE

Przetestuj swoją stronę Internetową

Dlaczego warto
pozycjonować stronę WWW?

Bezpłatny ruch z wyszukiwarek to przede wszystkim kolejny doskonały kanał promocji Twojej firmy.

Dzięki wyszukiwaniu kontekstowemu możesz dotrzeć do najbardziej zainteresowanych osób pozycjonując frazy takie jak „tani mechanik w Warszawie” czy „kolorowe skarpetki w kropki”.

Pozycjonowanie daje długotrwały efekt i w przeciwieństwie do płatnych reklam nawet po zakończonej kampanii zapewnia stały dopływ nowych klientów.

Długotrwały efekt kampanii
Efekty pozycjonowania i optymalizacji są widoczne nawet po zakończeniu kampanii.
Znajomość intencji wyszukiwania
Tworząc treści na swojej stronie z myślą o konkretnych frazach kluczowych trafisz do użytkowników, na których najbardziej Ci zależy.
Ogromne źródło potencjalnych klientów
Docieraj do większej ilości osób pozycjonując nieograniczoną liczbę fraz aby potencjalni klienci mogli dotrzeć do Ciebie a nie Twojej konkurencji.
Niski koszt pozyskania klienta
W przeciwieństwie do płatnych reklam (często 0,20zł - 5zł za klik), organiczne kliknięcia z wyszukiwarek są bezpłatne.
Globalny zasięg i proste skalowanie
Pozycjonuj się w Polsce i zagranicą dodając tłumaczenia strony jednocześnie zyskując jeszcze większy globalny zasięg.
Dodatkowy kanał promocji
Tak samo jak płatne reklamy czy media społecznościowe, wyszukiwarki są kolejnym źródłem pozyskiwania nowych klientów.
Wyszukiwanie słów kluczowych
To podstawowy element każdej kampanii SEO. Polega na znalezieniu najlepszych fraz jakie potencjalni klienci wpisują w wyszukiwarce, które odpowiadają tematyce Twojej strony internetowej/biznesu. Oprócz ilości wyszukiwań konkretnego hasła sprawdza się również konkurencyjność słów kluczowych aby ocenić jak ciężko będzie pokazać się na danej frazie lub przeskoczyć pozycję konkurencji. Do tego celu wykorzystujemy zaawansowane narzędzia analityczne, których zakup bywa nieopłacalny dla małych firm.
Przygotowanie treści i grafiki
Gdy wspólnie podejmiemy decyzję o pozycjonowaniu strony na konkretne słowa kluczowe konieczne będzie przygotowanie treści np. artykułu na bloga lub opisów produktów. Pozwoli to wyszukiwarkom na zrozumienie intencji strony aby po wpisaniu określonego hasła wyświetlić najlepsze wyniki. Mimo, że czynność wydaje się prosta to należy pamiętać, że tekst nie może być skopiowany z innej witryny ani trudny w zrozumieniu. Doświadczony copywriter będzie wiedział jak sobie z tym poradzić.
Optymalizacja strony WWW
To szereg działań, które musimy podjąć, aby Twoja strona internetowa była zgodna z wytycznymi narzuconymi przez wyszukiwarki. Mimo że optymalizacja kojarzy się głównie, z podniesieniem szybkości wczytywania się strony to zakres prac jest znacznie większy. Sprawdzamy nawet najmniejsze detale jak hierarchia nagłówków czy linkowanie między podstronami. Celem optymalizacji jest wyeliminowanie szkodliwych czynników, które mogą uniemożliwić nam zajęcie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania.
Marketing i budowanie linków
Prawidłowo przygotowana strona i treści nie odniosą jednak sukcesu bez odpowiedniej strategii i marketingu. W tym kroku chodzi o pozyskanie linków z tematycznych stron zewnętrznych o dużym internetowym stażu w celu zbudowania autorytetu naszej witryny. Im więcej wartościowych linków tym lepiej. Warto zaznaczyć, że zbyt duża ilość przypadkowych linków może zaszkodzić, a nawet doprowadzić do ukrycia strony w wynikach wyszukiwania. Tę czynność powinna przeprowadzić jedynie agencja lub doświadczony specjalista SEO.
WYPEŁNIJ FORMULARZ

Zacznijmy pozycjonowanie

Wysłanie formularza i konsultacja są bezpłatne!

Opracowanie strategii
Bezpłatne konsultacje i pomoc z wybraniem kanału promocji i dla Twojej firmy pozwolą Ci zaoszczędzić pieniądze.
Szybkie odpowiedzi
Dedykowany opiekun kampanii chętnie odpowie na Twoje pytania i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Brak ukrytych kosztów
Bez długich umów ani okresów wypowiedzenia.
Wypełnij bezpłatny formularz, aby porozmawiać o pozycjonowaniu Twojej strony internetowej.
Jak mamy się do Ciebie zwracać 🙂
Podaj swój aktualny e-mail, przez który będziemy mogli się z Tobą skontaktować.
Zaznacz orientacyjnie, ile możesz przeznaczyć na pozycjonowanie strony internetowej. Postaramy się przygotować ofertę tak, aby zmieścić się w zakładanym budżecie.
Jakiej pomocy oczekujesz przy pozycjonowaniu swojej strony internetowej?
Wklej URL swojej strony internetowej. Jeżeli jeszcze jej nie masz, zostaw to pole puste.
Podaj więcej szczegółów odnośnie realizacji. Czy potrzebujesz czegoś jeszcze?

Wypromowani lista usług

Potrzebujesz
czegoś innego?

Być może ta usługa nie jest dla Ciebie, sprawdź co jeszcze możemy zrobić dla Twojej firmy lub wypełnij formularz by porozmawiać o indywidualnych rozwiązaniach.